och dit for uppdateringen

Hej. Jag hade just skrivit ett långt inlägg med några dagar som jag valt att skriva om eftersom jag blivit lite på efterkälken med den där listan. Orsaken tilld et är att jag inte hade någon dator här i vasa förra veckan, den var på service i sibbo. Men nu orkar jag faktiskt inte skriva om allting på nytt. Jag hade skrivit lite om min tro, om min vecka, min första kyss och kanske om något annat ännu. Får se om jag orkar blogga imorgon eftersom jag imorgon har en megatung dag, lång är den åtminstone, 8-17. arma dagar. Resten av veckan har jag sedan korta dagar så jag hinner både till simhallen och på zumba. Veckoslutet har jag inte ännu några planer för, är troligen ensam i vasa nu också. Får se vad jag hittar på. Borde hinna städa lite också och tävtta kläder. om jag orkar vill säga.
Men nu ska jag börja gå och sova. Har som sagt en lång och tung dag imorgon. Var förresten och skrinnade idag med två vänner så jag känner mig rätt så pigg egentligen. Men gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0