Dag 04 – Det här åt jag i dag

Oj, n verkligt dålig dag att skriva vad jag har ätit.
Började med morgonmål; en batongbit och lite saft.
Sedan lunch: potatismos, fiskpinnar och gräddfilssås.
Till sist åt jag här nu på eftermiddagen skinkpastejer, hallonsacher, och lite pepparkakor. (mamma hade missions symöte hemma hos oss så huset var fullt med tanter, därför dessa godsaker.


Imorgon åker jag en sväng till vasa med lite grejer som jag inte får upp med tåget, till exempel ett glassoffbord, torkställning, kärl, elvispel och annat. Hoppas allting ryms in i bilen :) Kommer sedan hem tillbaka på torsdag eller fredag. Sedan blir det Vasa för en tid framåt på söndagen. Det var min mat och min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0