Sibbohelg och sång

Var hemma i Sibbo i helgen. det var furahavecokslut så det var egentligen därför jag for hem men passade på att träffa lite barn och familjen samtidigt. Det var nog roligt att igen vara med kören men jag märkte förstås att jag inte varit med på en tid. Sångerna var nya och det kändes på ett sätt konstigt att sjunga igen fastän det nog samtidigt var roligt. Sitter nu i tåget påväg till Vasa. Jag skulle först nog ta bilen men det blev bara för stressigt idag och jag var ganska trött så nu fick de bli tåget istället. Ganska skönt att bara se en film, kolla facebook och bara "njuta" och inte behöva vara helt koncentrerad på att köra och försöka hållas vaken. Imorgon börjar veckan med orientering 8.15 på morgonen, det kan nästan kallas en rivstart. :) Nästa helg blir det sibbo igen men då ska jag fira min allra bästaste vän på henner födelsedag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0