roadtrip och fest

På lördagen åkte jag ner till sibbo med bil med både grasse och honkanen. Det var riktigt skoj och vi hann med en stop i ikea också så det var riktigt bra. När vi kom hem så åt vi lite och jag fixade mig och sedan stack vi iväg till Patricia för att fira hennes födelsedag. frida var också där så jätteskoj att träffa henne samtidigt! Vi åt tortilla och hade allmänt skoj och skrattade mycke :) Vi for sen till kära gamla RT och fastän några i gänget var trötta så blev det en riktigt bra kväll sen!! Dansa gjorde vi förstås och träffa några vänner samtidigt.
Men det blev nog sent som vanligt när man är i rt. förde hem tjejerna och sedan kom jag hem med pojkarna.

Igår blev det bara att chilla och ta det riktigt lugnt med den bästa.. Jätteskönt att efter några dagar som varit fullspäckade med program och liknande bara kunna sitta framför tv:n och inte göra något. väldigt skönt och avslappnande!! Sedan åkte han iväg till dragsvik igen, och tog med sig min bil så nu är jag billös minst en vecka framåt. men de ska nog klara sig!

Idag är jag ännu hemma i sibbo, åker upp till vasa idag på kvällen för imoron börjar den nya veckan sådär påriktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0