pizza och gg

Ser ut som om jag alltid skriver i helgerna, men det är nog egentligen då som jag har tid. Veckorna går så snabbt och dagarna ännu snabbare. den här helgen är jag ensam i Vasa, för förta gången sedan jag flyttade, men det är riktigt okej och jag har en hel del skolarbeten som jag försöker få gjorda, åtminstone lite på alla. Ikväll gjorde jag också pizza, och sedan har jag förstås tillbringat min tid med Gossip Girl som sällskap. Snart har jag sett alla säsonger så snart är det över. då kanske jag är tillbaka i den riktiga världen. då går det kanske också lättare att fokusera och göra något vettigt och inte bara sitta framför datorn och inte göra något.

Nu ska jag snart börja sova. Imorgon tvättstuga, lite arbeten och kanske sion. Får se.
På måndagen och tisdagen vaktar jag barn och på torsdagen åker jag redan hem. den här veckan kommer bli bra och gå fort. hoppas jag får se kärleken på veckoslutet.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0