Hagel

Var i helgen hemma i Sibbo. På lördagen var jag i stan och köte bl.a. en ny vinterrock. På söndagen blev det körlunch i helsingfors. Igår kom jag med tåg upp hit och idag när jag gick till skolan så blev det en liten motvind och storm. Hagel kom också ner och någon annan sade att det hade snöat lite. Nu är hösten här for real och vinter också. På että sätt skoj nu när jag har en vinterrock, som jag tycker är superfin och skön :)

För tillfället sitter jag i tritonia på en IT lektion, men ännu har vi inte riktigt kommit igång.
Blir en lång dag och en ganska så stressig vecka, men på fredagen är jag ledig så då blir det nog att göra lite arbeten som snart borde börja vara färdiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0