tisdagkväll

Tisdagkväll i Vasa. Har fortsatt idag med att jobba på min playlist på spotify som heter Christmas, druckit gölgg och ätit kex. värsta julfiilisen. dessutom konstaterade jag att det imorgon är exakt en månad kvar till julafton- snart börjar stressen med julklappar!  Sov några timmar nu på eftermiddagen, har läst om Afrika så nu kan jag fixa ihop ett prov om det. Igår lämnade jag in slöjdarbetet och idag matten. Konstigt att man inte klarar av att räkna enkla procentuppgifter, men min gulliga pojkvän hjälpte mig så jag fick det gjort :) <3

Veckoslutet var suveränt. Hade både bästa vännen här och kärleken. Hemmakväll med prat på fredagen, konsert och gringo/ollis på lördagen och bio med den bästa och två vänner på söndagkväll samt lite alias i gringo.

Imorgon åker jag hem till sibbo, blir både skönt och roligt. Skall försöka hinna se nå gulliga söta små barn också, och eventuellt ta en sväng till västra nyland :)

So long, just smile and wave!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0