sommarteam

Förra veckan var underbart varm. var på grillfest,picnic och knytkalas och bättre skulle den veckan inte kunnat vara. Dessutom var G här hela helgen och vi hade det jättebra!!

Jag borde snart börja fundera om det är något jag behöver köpa för teamet. Skall alltså åka på team i sommar, och det kommer nog bli jättebra, men det är ju nog också en ganska lång tid och samtidigt en utmaning. Men överlag är jag nog positivt inställd till hela sommaren och efter sommaren får jag äntligen flytta till Vasa och börja en ny livsperiod där :) Är nog lite rädd ändå att jag får samma känsla som förra året då jag kom hem från England. Att när jag kom hem, och inte hade sett alla och speciellt syskonbarnen på så länge, så vila ja int flytta men nu är det ju nog lite annorlunda. Nu måste jag ju nog flytta dit annars kommer jag aldrig bli en lärare.. och det gillar jag nog så mycke att det vill jag nog bli!! :)

Håller nu på att hitta den där "perfekta" bostaden och det är inte så lätt. Någon som vill flytta in med mig riktigt i centrala vasa???? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0