ny-gammal vänskap

Idag har jag träffat en ny-gammal kompis. Gammal på det sättet att jag känt till honom hur länge som helst, alltid pratat i baren och så men inget mer. på tisdagen bestämde vi oss för att ta en kaffe-date och så. Idag gjorde vi det och jag måst nog säga att det lönar sig nog att lära känna personer som du lär känna i baren för alla är nog så vettiga och fina. Jätteskoj att lära känna honom bättre och några andra också samtidigt så att man inte bara ses i baren och knappt vet vad den andra jobbar med. Lönar sig verkligen att lägga ner en kväll eller liknande för att lära känna den andra :)) Vi hade dessutom jätteskoj och skall nog ses snart igen för att bygga på en vänskap som nog startat redan för en tid sen. :) Det var vad jag har gjort hela kvällen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuu

2010-05-29 @ 16:11:53
Postat av: Anonym

lyckans honom ;)

2010-05-29 @ 16:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0