Mammadag och dop

På veckoslutet firade vi morsdag och dop. Det blev med andra ord en hel del sötsaker som hittade min mun och känslan efter veckoslutet är inte så bra på grund av det.. ;) Annars så var G här så vi tog det bara lugnt mellan varven.. satte in några bostadansökningar och åt chips,såg på ishockey och chillade :)

Var just ut och cykla en stund. For och se på hästarna och de två nya shettlandsponnyna som har kommit till stallet. De var jättesöta :)) Imorgon har vi bara skoldag och sedan är jag ledig resten av veckan. På helgen är jag i Ekenäs på teamhelg..hoppas jag får rösten ens lite tillbaka så jag kan sjunga något... förra veckan hade jag absolut ingen röst och nu börjar den nog bli bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0