Kroatien och Bosnien

Om bara någon timme så åker jag iväg. Nu är väskorna nog så gott som packade och sista uppdateringarna skall göras på facebook för sen är jag borta i 4½ vecka!! Skall försöka uppdatera något här på bloggen, men tror att jag använder mig av facebook de gånger jag har tillgång till dator. Vi åker alltså ikväll till tallinn med båt, därifrån startar vi genast köra ner genom baltikum, genom polen, ungern, slovakien tills vi kommer fram till Kroatien på tisdagkväll. sedan är det kroatien,bosnien,kroatien och bosnien som gäller. sedan börjar vi komma hemåt igen.
Om man vill veta mer vad vi håller på med gäller det också att kolla på www.teamaction.org. Där kommer det att finnas uppdateringar, nästan dagligen. :)

Så nu säger jag bara hejdå finland och allihop, vi ses om 4½vecka!!! Osijek here we come !!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Gillar om det du skrivit! Mysigt att se lite prima grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-12-02 @ 15:32:19
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0