JULLOV

Har äntligen fått jullov. Har haft fyra tenter och några inlämningsarbeten före jag kom hem igår, men nu är alling gjort och hoppeligen igenom. en tent är igenom, fick resultatet igår på kvällen. Blev så glad när jag märkte det. Annars så saknar jag min kärlek helt otroligt mycke :/ Önskar bara att vi på något underligt sätt bara skulle kunna vara tillsammans hela jullovet, dock tror jag inte att det är möjligt. Hoppas han har det bra i Niinisalo nu när han är där på loppusota. känns dumt att han är där fastän han säkert kommer att ha ännu ett till på sommaren. weird.

anyway, nu när jag är hemma skall jag köpa julklappar och säkert fixa här hemma lite. 

Ha så skoj, so long.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0