några livade dagar :)

Nu är det söndag igen och jag körde just min kära G till tåget.Han skall tillbaka till jobbet alltså. For förra torsdagen dit för att hälsa på honom till brigaden, samtidigt passade jag på att träffa på en annan kompis där och på fredagen medan grasse jobbade så for jag hem till Iselin och Miko för att äta en underbart god frukost. Jag har inte ännu på dessa två åren som dom bott där åkt hem till dem för att hälsa på så nu tänkte jag att jag skall försöka få det att gå ihop. och så gick det! Fick äta nybakade semlor, ny fräsch vinbärssaft och jordgubbar-ett lyxigt morgonmål!!


Iselin och jag for iväg och simmade vid en liten sjö. Vattnet var 23 grader varmt. Jättehärligt.


och vi cyklade med dessa fina cyklar. det kallar jag riktig sommar ute på landet.


På lördagen hade vi huset fullt av barn och vuxna. inget speciellt-endast en vanlig lördag, ungefär. här mikke och jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0