I vasa

Igår anlände jag till vasa med den bästa. Vi packade ut ur bilen tog det bara lugnt. Insåg förstås hur ensamt det kommer bli, åtminstone nu här i början, men trösten fanns på plats så behövde inte vara ledsen länge. G åkte tillbaka till dragsvik på eftermiddagen så sen har jag försökt få tiden att gå genom att gå till butiken,packa upp kläder och försöka fundera vad jag skall göra imoron. Lätt har det nu kanske inte varit, om jag skall vara ärlig men tror det blir bättre bara skolan börjar och jag får något att göra om dagarna och kanske träffar nya människor samtidigt. Annars vet jag inte vad jag gör. Nu skall jag försöka få någon netti-tv att funka med mitt internet men annars titta på en film som jag har på datorn.. Fick förresten elektricitet idag på morgonen och internet och funka med hjälp av mamma respektive bror.

Nu börjar jag mitt liv i Vasa och det blir spännande,intressant och nytt bara det kommer igång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0