first day of "school"

Första "skol"dagen är över. Skola med sitationstecken för att det inte är en skola vi går i utan ett universitet ett fakultet. Väldigt viktigt enligt lärarna. kommer säkert ändå att i fortsättningen använda ordet skola ;) Mycket info har vi fått och vi har även blivit indelade i mindre klasser. På min klass endast en bekant och henne träffa jag på lunchen idag för första gången, resten var obekanta för mig på min klass. men kände förstås några andra klasslärarstuderande som tyvärr blev på andra klasser, men kanske bra så lär man känna nytt folk :)
Vi har som sagt fått mycke info och mera blir det nog resten av veckan. Ikväll var vi dessutom på Oliver's Inn (mera känt som Ollis) och chillade med varandra och med tutorerna.


Tänkte kanske du och då ta bild på min lunch.. Många har ju dagens outfit, men kanske jag skulle ha dagens mat. Nä, det vara bara en tanke som slog mig och jag gjorde ett försök. Kan nog hända det blir första och sista gången, men ändå. Idag åt jag alltså pasta och fiskbiff, gurka och egenlagad gräddfilssås.

Nu ska jag nog börja gå och sova, tror det blir en lång dag imoron också!!
ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0