En lite team-update

Har inte skrivit något mer om sommaren. Svårt att sammanfatta hela sommaren i ett blogginlägg.. Kan ju säga något smått ändå..
Människorna var jättehärliga. Både eget team men också alla som vi träffade i alla länder och i alla städer. Intressant att få veta mera om kulturen och landet genom att prata med människorna och observera dem. Gillade väldigt mycke de kroatiska teamet och kändes bra att ha dem med oss i en vecka i Bosnien.
Konserterna var alltid en utmaning, men också jätteroliga. Speciellt i Bosnien, i Bugoino sista veckan med alla underbara barn som var där varje dag och varje kväll. De finns fortfarande i mitt hjärta.
Växte som jag ganska mycket och lärde mig nya saker om mig själv och om Gud. Det var kanske också meningen att man skulle göra. Är jättetacksam att jag fick möjligheten att åka med!!
Jag har lagt upp ganska mycke bilder på facebook, så tror att jag skippar att sätta här några..
Mostar i Bosnien var en underbart fin stad, omringad av fina berg och jättevarm stad!!
Matilda och jag blev teamets "gå på stan"-tjejer. Nästan varje gång vi hade möjlighet så tog vi oss en sväng på stan för att se oss omkring och upptäcka nya saker. Här är vi vid bron där första världskriget bröt ut, mera känt som Skotten i Sarajevo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0