You make me sing

Jag skrev just ett ganska långt inlägg, men av någon orsak så kom det inte ut på bloggen. Skriver alltså ett lite kortare nu då.. Vi hade idag konsert i Lovisa med gospelkören. Är såå otroligt tacksam att jag kunde vara med och inte blev sjuk. Ni har nog ingen aning om hur mycket jag bett om att få hållas frisk. Our God is sooo good!!
Nästa vecka på lördagen blir det konsert i både Ekenäs och Hangö. Ser framemot det också.

Nu sitter jag bara och lyssnar på Ungfila; "All because of You"

All because of You
I live and breathe everyday
I'm giving You the praise.
All because of You
I see and feel everyday
I'm giving You the fame.

You make me sing, sing, sing,
Sing, sing, sing, sing...

I am because You are
I live because You live
I love because You loved me first.

I'm alive cause You're alive
I'm alive cause You're alive
I'm alive cause You're alive in me.

Dessutom så har det bara spelats lovsånger från min datorn de senaste dagarna.. och jag har gått omkring och sjungit som en värre galning :)


cell och bändövning blir det också den här veckan. Gillar människor där. :) Vi har alltid så roligt med varandra!!

Nu skall jag försöka fortsätta planera lite lektioner, fast jag inte är så bra på det men det är kanske därför jag skall börja studera. Det brukar ofta bli ganska mycket improvisation men jag tror att det nästan går lika bra. Tror jag. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0