onsdag

Idag har det varit rätt så fint väder. I skolan spelade vi boboll, jätteskoj att spela det med eleverna.. Det är bra att allting fortsätter så nära som normalt fastän det alltså kom besked att skolan skall stänga fr.o.m. hösten 2010. Mycket som måste fixas nu  under dom här kommande fem veckorna för eleverna.. Oj oj, stackars barn säger jag bara som måste byta skola fastän många inte vill och många faktiskt är oroliga och rädda att byta skola. Man kan inget annat än att försöka uppmuntra dom och säga att det nog kommer att gå bra, vilket det nog kommer att göra sen..

Skall om en stund på den årliga frågesporten, blir bra. I år är jag med i samma lag som mamma och Henrik men nu representerar vi "utrotningshotad-lärare i byskola".

Och imorgon åker jag iväg till Vasa. Det kommer bli supergreat och hela veckoslutet skall sen alltså spenderas i Vörå, inte riktigt som jag planerade att fira första maj, men tror nog att det här blir riktigt okei det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0