lite surt konsert sommar inlägg

Konsert idag i Ekenäs och Hangö. Och jag sitter här hemma. lite sur är jag nog att jag inte kunde fara med idag men jag vet att jag bara skulle sitta och må illa medan dom andra har det roligt och får sjunga. förstås skulle jag få lyssna hur det låter..men ändå. lite surt som sagt.
Imorgon skulle jag också ha haft söndagsskola men Lina och Fanny sade att de klarar sig nog, så jag får ännu imorgon vila men på måndagen tror jag nog att jag skall försöka ta mig till skolan. Borde bara rätta lite prov och skriva veckobrev nu också, får se vad jag orkar med.

Beslut för sommaren tas just nu i dessa stunder... Funderar ännu lite hit och dit, men efter att igen en gång talat med <3 om det så tror jag att det blir som jag först tänkt det! :)

Nu skall jag vila eller göra något annat lika fint och nyttigt. Äta borde jag kanske också göra.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0