nytt jobb

Nu har jag ett jobb. Kommer från och med nu att finnas bakom någon av de olika bardiskerna på Hartwall Arenan.Min första jobbkeikka har jag på torsdagen då SM-ligan börjar i ishockey.Det kommer vara stressigt,varmt,mycket ljud men jag tror nog att jag på något sätt kommer klara mig.en tuff start genast men då tycker jag kanske att Nightwish keikkan är lite lättare :D Vi var ca 30 stycken som var på arbetsintervju och vi alla fick jobb.Det kallar jag verkligen lyx.
Dessutom kommer jag att agera eftisledare varje fredag och kanske någon timme på torsdagar. money money :) Den här veckan var jag också lågstadielärare.. jag tycker om att variera mitt jobb och min vardag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0