Mega speed på dagarna

Idag är det igen söndag. förra veckoslutet var helt underbart.jag var ingenstans ute å partajade utan jag var bara hemma och tog det super lugnt. något som borde göras oftare!! Den här veckan har gått otroligt snabbt, har inte egetnligen hunnit med något men ändå så känner man ju ändå att man lever. På fredagen var jag sedan en stund och visade upp rt för patricia som hade födelsedag på torsdagen. 18!! Igår var det sedan jobb för min del, nightwish konsert som var väldigt lugn och efter det for jag en sväng till gamla goda RT! Patricia var där igen och några andra bekanta såg jag också! Det var egentligen jätteroligt att vara där. Jag hade tidigare en fiilis att jag inte vill vara i rt men när jag sedan funderar på det närmare så är det ganska bra. Bekant, tryggt och trevligt :) Imorgon började en ny vecka, som tur är är jag ledig imorgon och på tisdagen. Skall göra ett finska arbete, men idag orkar jag nog inte riktigt satsa på det så otroligt mycket. Vi får se vad som händer under denhär veckan, hoppas på något nytt och spännande :)

So long/ xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0