maria mena

Jag förstår inte vart veckorna försvinner. Nu är det lördag-igen. Har inte hunnit göra något denhär veckan och deadlinen för ett stort arbete närmar sig. Men egentligen har jag ju ett mellanår, betyder förstås att jag inte ska satsa på skolan, men behöver inte stressa ihjäl mig bara för några projekt. (fast det där med att stressa ihjäl sig för något skolprojekt har jag nog aldrig riktigt förstått!)

maria mena är bara så otroligt bra. Hon har speciell men bra röst och sångerna är bara ibland helt jag. Ta och lyssna på henne! Imorgon är det marknad och dit ska jag nog och se vad det finns där. det är som en tradition att fara dit. Nu ska jag ta en liten tupplur, fastän jag sov 11 timmar senaste natt.egentligen är det väldigt onödigt att sova, speciellt på dagen då. Man missar en hel del när man spenderar eftermiddagarna till att sova fast å andra sidan så sover jag en stund och är sedan pigg igen, istället för att vara trött och sur och arg hela tiden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0