Action09

Jag hade faktiskt planerat att vara med hela action i helgen i fila men det har jag inte hunnit med. Var en stund med Patricia på mötet, och igår var vi på Hillsong church Stockholm konsert!! Underbart, säger jag :) Idag åker vi dit för att vara i fila en stund sedan blir det middag med bror och hans vänner(han firar sin födelsedag idag) och sedan skall vi visst ut någonstans i stan!! Blir skoj att Patricia kommer med, så behöver jag inte stå ut med min bror ensam ;) Fick bara en sån underbar känsla igår, det var så otroligt!! När jag igår natt kom hem från fila kring en 2-tiden på natten så måste jag nog bara kolla in några sånger som vi sjöng. Yahweh är helt underbar. Älskar bara den enkla melodin och orden är liksom så enkla men så starka!Hillsong har i år släppt en ny skiva och det kom många sånger från den cd:n . 

Ha en trevlig kväll allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0