November

Vi har fått familjeökning. Idag föddes min brors tredje barn, en pojke. .Han vägde ca 3,9kg och var 52cm lång så en riktigt stor och ståtlig lite pojke. Vi far säkert först imorgon och hälsar på dom!! :)


Halloween kom och gick.På lördagen jobbade jag och sedan på kvällen var jag till RT och festa lite. Var nog med bil men hade ändå en helt jättekiva kväll. :)

Dessutom närmar sig min födelsedag med stormsteg. Jag ska fira på lördagen och nu har jag redan bokat bowlin-bana... Bokade bara en, för tänkte att ifall vi inte blir så många som kommer med å bowla så blir det lite onödigt. Sen ska jag no fira i RT :) Jag hoppas att det blir jättekiva och int att alla tycker att det är lame...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0