lärare

Hej på er :)
Jag har hela korta veckan jobbat på lågstadiet här och det har varit riktigt trevligt. 3 av 5 på personalen har varit sjuka och några barn... Imorgon skall jag som vanligt på eftis så då är det inget extra imorgon. Vad har jag anant sysslat med under veckan? Träffat kompisar, försökt hänga med i tiden och varit i skolan en aningen också. Imorgon är det äntligen fredag och det är nu inte som om jag väntar extra mycket men det skall bli jätteskönt med lite ledigt och sånt som hör till fredag och v-slut :) Det blir bl.a. lite 35-årsjubileum och lite jobb. kanske jag hinner träffa vänner där mellan varven, det hoppas jag i alla fall.

Förresten skall man aldrig säga aldrig... Det är konstaterat igen en gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0