halt

När jag öppnade ytterdörren när jag skulle till jumppan märkte jag att det hade snöat. Tänkte pröva hur halt det egetnligen var när snön var lite våt och visst var det halt. Bromsade som sagt ganska hårt för att testa och bilen kastades ju nog lite... Bäst att bara köra försiktigt att det inte händer något värre... Imorgon ska jag köra nånstans nära Mellunmäki, ska bara imoron fara ¨på någon kassakoulutus och dom hade bara imorgon där i den butiken... de e bara någon lähikauppa men ska nu sitta där i sex(!) timmar oc lära mig systemen.. Ibland undrar jag varför jag har gått med på något sånt men nåjo, då har jag åtminstone testat på det.. det är kanske vad jag helst vill med det hela att bara ha lite erfarenhet och veta vad det går ut på... Har ingen aning om var det är så måst fara så att jag är där i tid så att jag inte kommer för sent.. måst fara till ringIII å sen därifrån köra in på någo småa vägar och sånt... får se om jag hittar dit. Senare, efter jobbet, far vi till borgå för att se på lillpojken. Pappa var redan idag och hade tagit ngåra bilder med sin kameratelefon och oj vad han var söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0