Veckan som gått

Igen har det gått en vecka sen jag senast skrev. Jag har nog haft tid men har inte bara orkat. Veckan har inte varit så bra. Pojkarna har varit lite jobbiga men jag tror det kan bero på att vädret har varit ganska dåligt också. Det har regnat typ hela veckan, men speciellt idag .Idag har det regna hela dagen och idag nu när vi kom hem på kvällen så kunde man inte ens köra för fullt för det var så mycke vatten på vägen och mera kom det bara.
 Idag på eftermiddagen åkte Tim,daniel,benjamin och jag till cheshire oaks, ett stort shoppingcentrum för att möta tiina. Där gick vi först och äta och sedan hann vi gå en liten stund omkring före de stängde. Jag hittade en jättefin klänning som jag skulle kunna ha på studenten men det fanns inte i rätt färg. Imorgon far jag kanske till Liverpool eller Southport för att se. Nåndera blir det säkert-har inte bestämt mig ännu vart.

Här kommer några bilder igen:

Top/klänning som jag köpte förra veckan. Fastnade genast för att den var rutig!!


Nya sommarskor-jättebekväma!


Förra veckan då vi var till Liverpool var vi till en nudel-bar Wagamama . Jättegott fastän det var en utmaning att äta med pinnar men jag kommer vara en mästare före jag kommer hem!


I centrum av Southport, brevid huvudgatan finns en vacker park. Där finns bl.a. denna fontän.


Men hit var vi idag! Chershire Oaks Designer Outlet!


Alla små husen brevid varandra utgjorde en cirkel, med parkering i mitten. Det ser ni på bilden ovanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0