Suomi and party

Jag kom till Finland för en vecka sedan, sent på kvällen. Under den senaste veckan har jag varit till Borgå och vaktat pojkarna några dagar men sedan har jag försökt ställa till med fest här också samtidigt. Jag har haft underbar hjälp av Minna och Staffan :) De är guldvärda. !!
Imorgon gäller det!! Studentsången borde jag ännu lära mig, sedan ska här hemma ännu fixas och sådant men jag tror nog att det blir bra ändå. Har också fått kallelse till olika inträdesförhör så det är också skoj :) Men först ska vi avklara festen och sen orkar jag börja tänka på proven igen. Nu ska jag fortsätta göra något vettigt :) 




                                                   Alesha Dixon-Breathe slow

Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-05-29 @ 22:41:34
Postat av: Hanna

Välkommen tillbaka till Finland Sonja :) Lycka till med festen imorgon! Njut och ha roligt, dagen är din! :) Grattis i förväg vännen! <3 Kram

2009-05-29 @ 22:45:00
Postat av: Sonja

Tack fina du:)

2009-05-30 @ 07:46:10
URL: http://sonjaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0