Lord Street and shopping

Har idag varit in till Southport, tar typ 15 minuter med buss. Spenderade hela dagen där med att gå i olika butiker, och bara se mig omkring. De var jättefint väder idag förutom en liten regnskur, men vem bryr sig nu om det?
Handlade några böcker och ett par skor,paraply och en top/klänning, eller vad man nu vill kalla det, från Primark. Typ H&M i finland men jag gillar dom här kläderna bättre och den är ganska billig.
Här kommer lite bilder från dagen, och kanske lite andra också.


Vårt hus. jag bor på tredje våningen där ni ser tre små fönster.


Birkdale var byn.


Del av gågatan och Primark.


Jag på M&S (Mark&Spencers) café. Åt en cheese-ham toast. Jättegod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0