What a beautiful day

Idag när jag öppnade dörren kom jag genast att tänka på en sång: What a beautiful morning av Ace of Bace.Dessutom skulle jag också sjunga den för Emma när hon steg in i bilen då jag plockade upp henne på väg till jobbet men det slutade led att vi i stället på jobbet sjöng What a wonderful world, trots att "trees of green" inte riktigt ännu passar in.  Hela dagen har varit helt underbar, synd bara att jag jobbat hela dagen inomhus idag och inte haft möjlighet att njuta av den fina dagen!

Både igår och idag har jag jobbat 10h. Visst är det mycket pengar men nog är det också ganska tungt att städa och flytta saker och sånt. Nåh, nästa vecka får vi välan vara ute också på mitt dagsjobb(hoppas det då är lika fint väder!!) och sedan på kvällen skall jag som vanligt städa dagiset.

Imorgon skall jag på dagen och äta till mommo som är snäll och bjuder på mat och sedan på kvällen blir det film och eventuellt lite dans tillsammans med annika :)

ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0