Snart tystnar musiken...


Jag har bara kännt mig så sprallig och glad nu en tid :) Hade en så skön känsla förra fredagen när jag kunde sitta och se på TV på förmiddagen och inte behövde känna att "nu borde jag läsa". Fastän jag inte stressade med skrivningarna men ändå fanns det alltid den där känslan att jag bara borde läsa och läsa. Nu önskar jag också på att våren skall komma och att snön skall sluta falla. Det skulle vara underbart att äntligen kunna gå ute utan att behöva frysa och dessutom så la jag märke till att människorna som jag mötte, när solen lyste och det var fint väder, verkligen log mera och var mycket trevligare. Solen har en så otroligt trevlig effekt på människorna och det gillar jag!!!


Dessutom älskar jag bara svensk musik. tänk bara på gamla godingar som Tomas Ledin och Per Gessle. Vilka sommarkänslor får man inte av dom?? :) det får åtminstone jag. Det är något speciellt charmigt med svensk musik. svensk musik,sommar,texter,melodier= jag är nöjd :)

Nu kallar sängen efter en dag på stan,jobb och träning :)
Imorgon börjar jag på ett nytt jobb och genast efter det fortsätter städandet på dagiset,precis som alla andra dagar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0