Loppu slut

Äntligen! Nu är det över! Skrivningarna snackar jag alltså om :) hade idag sista skrivningen som var rella ! Nu har jag sammanlagt skrivit modda,finska,engelska,geografi och religion. det enda säkra resultaten jag vet är geografi och finska, om det inte gått så bra att finskan skulle bli bättre men det tvivlar jag på.

Nu är det bara jobb jobb och jobb som gäller. Fortsätter imoron med att städa på dagiset och nästa veckas torsag börjar jag också med att jobb på dagen och städa på kvällen. Kommer vara ganska slut efter allt jobb men pengarna kommer nog till användning i Tyskland och Polen och sedan i England, dit jag nu antagligen åker. :)

Freedom :) Det säger jag bara. tills jag på hösten börjar studera igen... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0