akon.work.summer.

Akon idag.Enrique Iglesias den 30 april. Missar antagligen båda. Tyvärr. Idag orkade jag bara inte fara och den 30.4 kommer jag hem från Tyskland och Polen-resan. Halva klassen far till Onnela idag. Ville nog fara med men tyckte änd att det på något sätt var bra att inte fara med tanke på skrivningarna som börjar på måndagen. Min dygnsrytm är annars också redan ganska messed up så måst försöka få tillbax den till någotlunda normal.

Jag har nu jobbat en vecka och det går riktigt bra. trivs nog med det eftersom jag själv egentligen väljer när jag jobbar. skönt. och pengarna är mer än välkomna. :)

Jag kommer antagligen i början av sommaren att säga holland here i come. :) Saif ska dit och vi ha funderat på att träffas nånstans på Amsterdams gator.inte bokstavligen kanske men nästan. Dessutom sku jag kunna träffa tofi samtidigt :) That would be so much fun!!

Men nu säger jag välkommen veckoslutet och ska kanske ta och kolla Without a trace och senare kanske någon film eller bara ta en tidig kväll :)

                                                              Akon-Beautiful

Kommentarer
Postat av: Michael Bolton

Du missade nog int mycket av playback inglesias, kolla min URL, nån har bandat in när han sjungit på playback, lol.

2009-03-11 @ 22:31:48
URL: http://www.youtube.com/watch?v=n2EkE-WFUhA
Postat av: Sonja

kanske inte men det skulle hur som helst ha varit skoj att åka på konserten :)

2009-03-12 @ 14:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0