Week with happenings :)

Under senaste vecka har jag gjort en hel del. Förra söndagen var jag till metodistkyrkan här i byn. den verkade vara helt bra men i en annan metodistkyrkan lite längre bort verkar det finns fler ungdomar och mer aktiviteter och det var dit jag var på onsdagen på deras ungdom-n-chill-kväll :) Har också fått några nya vänner och bekanta. Så nu trivs jag väldigt bra. På onsdagen då jag for till metodistkyrkan på Leyland så såg jag även en pingstkyrka. Jag funderar på att fara dit på söndagen. Det skulle vara hur roligt som helst, tror jag. Dit tar det med buss ungefär 15-20-minuter. :)
 
Dessutom har vi köpt en splitterny Mercedes-Benz med sittplatser för 6 pers. Den är hur fin som helst. En i R-class, för er som vet något om detta ;)

Idag har jag bakat bananmuffinsar, och fixat mat. Dessutom gjorde jag här tidigare i veckan pannkakor och igår hade vi en liten picnic tillsammans med pojkarna i lekparken :)

Nu är det äntligen veckoslut men jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på. Det är Summer fair i skolan(typ som vårfest), och sedan har pojkarna simmskola och dessutom kommer det en designer hem hit för att lite hjälpa Tiina att möblera och sånt. Tror att jag skall åka in till stan och om det är fint väder göra ett nytt försök att fara till Pieren, för på måndagen var den stängd då jag och gänget kom dit. Får se hurudant väder det är och vilket humör jag är på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0