sick

Har varit lite sjuk-tror det beror delvis på att det i flygplanet förstås finns massor med bobbor och att jag gick i bara t-skjorta och kjol på lördan och söndagen. Förra natten sov jag ändå nästan 12 timmar och kände mig bättre under dagen men nu på kvällen blev jag lite sämre igen. Får se hur det ser ut imorgon-för då kommer flyttlasset så då är det välan ganska kaotiskt. Men no ska de nu väl gå. Pojkarna har varit busy busy med sitt nya lego som dom fick på söndagen och B fick först idag färdigt ditt å D har ännu ganska mycke kvar. V-slutet får jag vara ensam hemma, för resten av familjen åker till tiinas syster och firar lite midsommar. får se vad jag hittar på. kanske stan ena dagen å shoppa och stranden andra dagen. :) Hur som helst så blir det nog bra. Om 3 veckor och några dagar kommer Håkan och mamma på besök. Awesome!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0