Midsommar

Trevlig midsommar allihopa som firar det! Här i england firar vi inte men trots det har familjen åkt till Tiinas syster och skall vara där hela v-slutet så jag har time of my own i hela 2 dagar och får alltså ha huset helt för mig själv. Riktigt skönt, fast lite tomt känns det nog nu när jag endast har hunden som sällskap. Vet inte om jag skall gå ner till byn lite senare eller inte. Får se. Jag måste åtminstone ta ut hunden, så då kan jag kolla hur läget ser ut i byn. Imorgon blir det antagligen lite äventyr i Liverpool och sedan skall jag se vad jag hittar på att göra. Tror det blir en riktigt rolig helg, fastän jag saknar er alla där i finland <3 :)

Have a nice midsummer och fira lugnt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0