Cykel i stan

Tog idag cykeln till stan, eller nästan dit kom jag för när jag var påväg så började det regna så mycket att jag bestämde mig för att komma hem tillbaka och byta kläder och sedan ta bussen till stan iställe. Det var också ett mycket säkrare val eftersom här borde man cykla i kanten av bilvägen och speciellt i korsningarna s¨å vågade jag inte gå över utan stod istället och väntade i flera xtra minuter för att gå över. Bestämde mig för att jag visst ibland kan ta en cykeltur hit eller dit men inte in till stan eller något. Kanske när jag blivit fullständig säker på trafiken så vågar jag kanske lite mer :)


Nu är det friends som gäller!!

xxx


Kommentarer
Postat av: meteorologen

Kolla regnradarbilder (min URL) nästa gång före du far o cyklar fröken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0