British Army

Jag joinade nästan brittiska armén igår.. men bara nästan. Igår firades British Armed Forces Day här i Souhtport och helt by accident så råkade jag yra mig över till parken med allt program . Det var motocykel show, polishästarna hade en egen lite uppvisning och sedan var armén med alla sina olika områden representerade, röda korset och mycket mycket mer. Det var en rolig liten tillställning. :)


Nice pyramid. Dehär gjorde massa andra fina grejer. En av de coolaste var när fem killar körde igenom eld.


Jag med hästarna i bakgrunden.


Baretten måste prövas!!


Musik fick vi också höra


Suddig men bevis på att deras lastbilar går enligt finländsk princip. Ratten är på "rätt" sida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0