the famous n wanted pics :)

Här kommer några bilder från förra veckan då mamma och håkko var här! Enjoy :) (klicka på bilderan för att få dem större)
 Håkko och jag i Liverpool!

 Mamma och jag i St. Johns Garden

 Vi gick faktiskt på samma ställen där Beatles började sin karriär.

 Jag tog mina gäster till vår kända Pier! Britanniens andra längsta. Men förstås blåste det en hel del.

 Före håkko åkte iväg.. och Nej, jag är inte gravid :D

 Sedan satte vi oss på en bänk i solen och njöt mellan all shopping!

 Min cheesecake på italienska restaurangen! Mums :)

 Jag hann också få en nice haircut! gillar det, enda som jag nu saknar är en plattång men det ska jag inhandla denna vecka!!

Idag bestämde jag mig för att försöka få bort alla xtra kilon som jag satte på mig när mamma var här eftersom vi varje kväll åt ute och jag har inte på en tid rört på mig ordentligt, så jag for på en riktig killer run. Men oj va skönt de känns efteråt. Dessutom har jag nästan ätit upp hela chokopaketet som mamma hämta. Jag som aldrig äter karkki. Men nu hade jag ju faktiskt inte ätit godis under hela min vistelse här. Inte i maj heller. förutom studentkalaset men det räknas inte. Men mera marabou-choko tack!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Nå, jag tror nog inte på detdär med extra kilon! Så mycket som vi vandrade!

2009-07-20 @ 07:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0