Time passes by when your having fun

Ojoj, vad tiden har gått. Om två veckor kommer familjen till Finland, och om 3 veckor åker vi till Frankrike :)
Men vad allt har jag hunnit med? Massor. Träffat nya människor,shoppat loss (på rea förstås.) Jag hittade en klänning för 25 pund medan den hade kostat 75. det kallar jag ett gott köp. Dessutom har jag bara njutit av tiden här och funderat på hösten. Jag har ju kommit in till två skolor, och med säkerhet så håller jag ena platsen ett år men sedan vet jag inte om jag skall stanna i England lite längre, för att göra något annat förstås än att vara hos den här familjen eller om jag skall komma hem och studera. Så nu står valet först mellan Finland/England. sedan mellan studera/jobba :) egentligen så vinner jag ingenting med att komma till finland. Nu har jag äntligen kommit in i england-life och sedan borde jag komma hem om några veckor. lockar inte och låter inte så smart. Får se vad jag kommer fram till.
vi hörs igen. förrsten så kommer mamma och håkko hit om två dagar!! Det blir skoj! :) Då blir det turistande,Liverpool,Southport,snack och annat skoj!! Ni är välkomna!!!

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack så mycket! Hoppas vädret där blir bättre än vad det är här, här har de varnat för regnet!

Mamma

2009-07-09 @ 08:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0