Finlandbesök

Gästerna har varit och farit. Det var roligt att ha mamma och håkko här! Nu vet de hur jag bor och har det :) Bilder ska jag lägga upp lite senare, bara jag får in dom på datorn först. På fredag-kväll gick vi till puben och åt lite mat, på lördagen var det Liverpool med shoppingcentret och lite annat och på söndagen var de här på kaffe före Håkan kom hem. Mamma och jag gick på stan varje dag ända till onsdagen och på tisdagen var mamma även på middag hos oss! Tack för besöket, vi ses om ungefär 4 veckor då jag kommer till Finland men före det skall jag hinna med en vecka ensam här och en vecka i Frankrike!! :)

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Tack för att vi fick hälsa på dig och se hur du bor och har det. Jag har nu så många intryck så jag måste få dem sorterade! Nu har jag återgått till vardagen och plockat ärter och jordgubbar.

H.mamma

2009-07-16 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0