Bilar och stuff

(Jag kommer till finland redan om någon vecka.!!)

Jag har gått och blivit kär... i Range Rover Sport! :) Den biler är skitsnygg, speciellt en silverfärgad!! Snygg är den inuti också och den har massor med fina funktioner... som att den ställer in stolen automatiskt när man säger vem som kör,man kan säga åt den att spela CD6 spår 3, säga vart man vill så visar den på skärmen vart man ska köra! Den är helt enkelt sjukt fin! Skulle SÅ vilja ha en sån bil :)



 Härliga gräddvita läderstolar också!!

Nåjo, det om det.

Har nu huset tomt för mig själv (och Minnie) i en hel vecka. Familjen är nu i Finland och kommer tillbaka på torsdag kväll! Jag skall nog in till Liverpool nåttag,in till Southport och sedan göra lite arbeten här hemma. dessutom finns det en risk att jag åker till london före jag komemr hem och i vilken bil skulle jag inte få åka i om inte denna rover sport? ;)

Nej nu skall jag ta en dusch och sedan se om det blir stan eller arbete idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj vad kul när du snart kommer hem! :D Kanske man skulle hinna träffa dig före skolorna börjar. Är det peffan som gäller? :)

Men visst är bilen snygg! ;)

2009-07-24 @ 19:57:28
URL: http://eplemos.wordpress.com/
Postat av: Sonja

Jepp, om någon vecka kommer jag så då ska det definitivt bli kaffeträff eller något :) Vet int ännu om de e peffan, men antagligen. Den är skitnygg ;)

2009-07-25 @ 09:36:11
URL: http://sonjaaa.blogg.se/
Postat av: greenpeace

och bensa slukar den som bara den...

2009-07-25 @ 12:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0