en snabb up-date

Visst kan man bli arg. Jag skrev just ett ganska långt blogg-inlägg och sedan plötsligt så försvann allting bara. Jag får väl skriva någon annan gång på nytt.

Jag har haft läslov/sovlov/sportlov och precis i den ordningen. Läsningen har inte gått såå superbra men jag har ju fortfarande en vecka på mig före dom första skrivningarna börjar. De börjar nog bli lite spännande nu.

Veckoslutet spenderade jag tillsammans med Annika i järvenpää och där stötte vi på några bekanta. :) Skoj skoj, de tyckte jag om.

Under mitt lov har hunnit med en dagsresa till Tallin där vi bl.a. köpte kläder till småbarnen och en stor stor kappsäck åt mig. Den kommer bra till användning när jag i april åker till Tyskland och Polen. Förutom resan så har jag hunnit med lite skidning tillsammans med Daniel,4, samt lite skrinning och det senast igår med Annika. Kom just också hem från jumppan, eller de e snart en timme sedan. Trots att det låter som att jag har gjort otroligt massor så är det faktiskt otroligt lite. En människ sku inte få röra på sig så lite som jag gör!

Idag hade jag bara en sån längtan till sommaren så jag bestämde mig för att sätta på mig min mini-kjol :) När jag vaknade så lyste solen bara så ljuvligt:) Mera sol,snälla!!!

Nu ska jag fortsätta läsa andras bloggar och kolla lite på facebook, sedan blir det nog att börja gå å sova.
Jag skall försöka uppdatera bloggen lite oftare än vad jag nu gjort. Men lovar dock ingenting.

//sonja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0