abiabiabi

visst är det en tid sen sist, men tiden har inte riktigt räckt till.Har bl.a. haft modda-skrivningar och hörförståelser m.m.

Vi hade Penkkis på torsdagen som var hur bra som helst.Jag var Pippi Långstrump och med mig hade jag några pirater,spiderman och en indian bland annat.. Vi kasta godis åt alla och firade att skolan äntligen tar slut fastän vi egentligen tycker att det är ganska tråkigt.För det är nu som vi alla har börja umgås med varandra otroligt mycket och nu måste vi sen skiljas.Allting har sina goda och dåliga sidor.

ABI-kryssningen på torsdage-fredag var den bästa!! Aldrig har stämmningen på en båt varit så bra som den nu var och det var nog så värt att vara med! :) Var vaken 23h å sn sov jag nästan 5 timmar och sedan var det igång igen ;) Men det kändes nästan som en "vanlig" kryssning förutom att medelådern var betydligt lägre och att dt kanske festades lite mera än vanligt. men de var helt huippu å sku gärna ta om den, tillsammans med samma människor också, ifall det bara gavs möjlighet!!!

 Jag som Pippi(hemma före jag åkte iväg till skolan)

Passar också på att önska er alla en trevlig vändag! :) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin Pippi du är! :)

2009-02-19 @ 21:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0