brandövning

Idag hade vi med klassen brandövning med både teori och sedan fick vi själva också släcka. Båda var jätteintressanta och givande och faktiskt helt bara basic stuff. Tyckte det verkligen var bra:)

Och udag var det också lite vitt på marken. Hoppas innerligt att vi får en vit jul-skulle nästan vara den bästa julklappen ;) Dessutom är det bara lite ungefär 2 veckor kvar till julafton. Jag måste börja skriva en julklappslista men inte åt mig själv dock, utan en lista med julklappar till mina nära och kära :) Det är stressigt att hitta på julklappar ibland men ändå så trevligt att ge och förstås och att få för det visar ju på att andra har tänkt på mig också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0