mitt i packandet

Imorgon startar jag min resa hem. Hela veckoslutet har jag packat och försökt få allting att rymmas i mina kappsäckar och väskor. Färdig är jag inte ännu och lätt kommer det inte att bli.
 Dessa är endast några av shoppingkassar som jag har. Dethär plus alla mina kläder ajg hade med mig från finland.

 Halvvägs med mitt packande.

 ena kappsäcken full...

 ... men så är även den andra. Har fortfarande lite kläder och grejer som jag msåte få hem. Men nog ska jag få dem på något sätt...

Igår var jag även en sväng in till Liverpool-det var skoj att se staden igen och sånt :) Nej, nu ska ja fixa lunch å sen fortsätta detta arma packande.

Vi hörs :) xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0