finsk sommar inom loppet av 2 veckor

Nu har jag varit i Finland ungefär två veckor. Jag har bara umgåtts så mycket med mina underbara vänner.nästan varje dag faktiskt.Jag har hunnit ta sommarens första simtur, blivit brun,varit och bowla,kört omkring i Helsingfors,snackat så det snart inte finns något nytt att tala om och bara njutit av att få vara hemma! det har ju också varit så fint väder att jag bara har tagit till mig all sol jag bara ha kunnat få ;)
Dehär var bara en snabb update,skall försöka skriva mer och oftare men ibland hinner och orkar jag bara inte..

Förresten så vann Usain Bolt igår 100m och inte nog med det. Han gjorde nytt världsrekord,igen. 9,58! det är något att komma ihåg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0