Yoga

Idag på jumppan körde vi med yoga. Verkligen skönt med asiatisk musik och olika övningar. Rekommenderas verkligen. Jag ska kolla ifall jag i England kunde gå med i antingen en yoga-grupp eller någon annan jumppa-kurs. Alltid trevligare att träna tillsammans med andra.

Idag jobbade jag också sista dagen på mitt kvällsjobb, så nu har jag tid på kvällarna att umgås med vänner och fixa för resorna. Behövs nog verkligen. det är ganska mycket man måste tänka på då man skall vara utomlands i 3 veckor. men jag tror nog att jag kommer ihåg allting ungefär. resten får jag fixa när jag kommer hem till dimissionen och före jag åker tillbaka. Spännande!

Nu har jag en vecka ledigt-skall bli skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0