Ty-Po :)


Tyskland-Polen resan närmar sig med stormsteg. Idag är det exakt 3 veckor tills vi börjar vår resa. Spännande och det betyder att det endast är fyra veckor till min avfärd till England :) Jag hoppas att det är vackert väder när vi e nere, och att det är varmt. förstås inte för varmt eftersom vi kommer att gå omkring i flera timmar men passligt :) Jag skulle att resan skulle vara redan nu. Vill packa och vill ta det lugnt och inte behöva jobba alla dagar från morgon till kväll. Jag tror verkligen att det kommer bli en resa som jag sent glömmer. :)

Nu till slut, en somring låt före jag går och sover och (hoppeligen) vaknar upp glad och taggad för morgondagens jobb :)





Kommentarer
Postat av: Nicke Knatterton

Glöm inte att om du försöker fota poliser i storbritannien så är du en terrorist!



Krig är Fred

Frihär är Slavdom

Ignorans är Styrka!

2009-04-03 @ 14:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0