Påsken hejdå.Välkommen något annat!

Påsk-helgen har nu officiellt slutat. Jag har ändå morgondagen ledig. Det är nog jätteskönt att ännu imorgon vara ledig för jag behöver nog en dag till att komma igång igen. Förra natten sov jag nästan 12 timmar och natten och dagen före det sov jag nästan hela tiden. Jag har nog inte varit trött efter allt jobbande utan jag tror att min trötthet mera beror på mitt festande under de senaste dagarna. Var ute både på torsdagen och på lördagen. Men det var det värt!! 

Har inte fotat något under hela påsken så därför lägger jag upp en bild från förra påsken. 

Det brun-vita är memma och vaniljglass-hur gott som helst. Man lägger det lite om vart annat i typ en kakform eller vad man tycker och sätter det i frysen typ ett dygn. Sedan tar man bara fram det lite före man ska servera. Gott var ordet! 
Det andra är förstås pascha :)
 

Skall snart börja gå och lägga mig. Just nu lyssnar jag på en låt som jag inte kan få nog av. Den är bara så otroligt bra med så bra text!! Ta och lyssna på den och du kommer inte att ångra dig :)
Skall även lyssna på lite till musik medan jag gör mig färdig till sängs. Sedan blir det nog en tidigare väckning imorgon äv vad det blev idag,måste ju vänja mig nu när jobbet snart börjar igen.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0